Wrecking ball

 
Jag gillar inte Miley Cyrus annars och själv tycker jag att videon till denna låt kunde bli mycket bättre gjord. Men jag gillar denna låt

Billy Elliot

Idag börjar vi officiellt med våran engelska musikal: Billy Elliot.
Så nu blir det att läsa boken och manuset! Det kommer bli såå awesome! :D

Schoool

Börjar om 20 minuter, har haft sånglektion. That's it

Bus ride

Just nu sitter jag på en buss till Karlstad då jag börjar sent idag, vilket är rätt skönt då jag kunde vara hemma en dag till och inte komma ner vid halv elva på kvällen. Idag har vi Samhällskunskap och Svenska. Kul kul!
 

Back to the school

Fast nu är jag en musikaltvåa istället, känns väldigt awesome! Ska ha dansimprovisation och komposition om drygt 25 minuter och sedan mina första samhälls och idrottslektioner. Känns gött det du!

OMG, My baby's growing up!

 
Måtte denna film komma till Sverige så jag får se Jonas Armstrong än en gång i action. Den verkar vara så bra!

Le London Video

 

I have a thing for Romeo and Juliet

 
Jag hoppas verkligen att den kommer till Sverige, då ska jag se den på bio. Hoppas också på att det är ett awesome soundtrack, för sånt gillar jag!

Ja, jag är hemma. Har bara inte orkat uppdaterat

Ska göra en resevideo om London och jag ska börja imorgon hade jag tänkt mig. Ska också fixa till korten som jag tog. Tills dess ger jag en instagrambild från min shopping
Awesomeness
 

Hejdå Sverige!

Nu drar jag till London ett par dagar! Syns på fredag eller lördag!

Who wants to live forever

Kommer se den här versionen live! Ahmagash!
 

Near to you

 

I've got sparkly eyes

 
Credits to Anna Olsson for the nice pictures!
 

The sun has arrived!

Wiie! Hoppas det håller i sig fram tills tisdag då jag sticker till Ambjörby!
Håret är så där rufsigt och fint!
 

I can't handle the epicness! Part 2

 
Let's smack them Titans!

A pirate's life for me

 
Ohohoohohohohohohohohohohohoh!

Musik

 

Minisemester

Hade en liten minisemester med mami till min morbror i Bjällverud och en liten snabbvisit till min lägenhet där vi sov över. Så nu ligger jag i soffan jättetrött och ska se på Skönheten och Odjuret som jag velat sett sen vi åkte i tisdags. Gotta love Disney!
Ikväll ska jag, mami och papi till ett par vänner och äta middag. Det ska bli mycket trevligt! Tycker om att göra mig fin inför sånt här!
 
 

All Gone (No Escape)

 

Mot Höljes!

Det är första helgen i juli och det betyder Rallycross EM i Höljes! Och jag är inte där för att parta loss utan jag jobbar där som funktionär (eller organiser som det så fint heter i år) som går ut på att ge priser och krama svettiga rallycrossförare. Jag vet att det låter lite wierd, men det är inte så farligt egentligen.
Så när de en del jag känner är på Putte i Parken så står jag ut på motorbanan och ser på bilar som åker runt. Nice!
 

I can't handle the epicness!

 
asdfghjklöä! I love this!

Malung

Idag åkte jag, min lilla kusin Emma, mamma och pappa på en liten spontanresa till Malung. Det var trevligt. Köpte ett paket med två böcker och ett solpuder (som jag inte vet om jag ska använda). Körde lite smått vilse i skogen påväg hem också, it's always nice.
Wiho, godnatt
 

Nu är iallafall vedhögen klar!

Woho!
Och så har jag tränat mina två veckor nu också, kommer nog kanske åka ner några gånger till. Vi får se
Sedan vankas det funktionärsmöte för årets Rallycross EM i Höljes. Ska nog ta och göra mig lite snyggare innan jag drar dit
Cya

Så. söt

 
Kan den snart utantill. The cuteness is killing me!

Det suger att vara sjuk...

Speciellt när man ska träna i 8 timmar igen med start imorgon. Så jag är inte direkt i toppform om man säger så... Är ju nästan aldrig sjuk heller, kommer knappt ihåg när jag var sjuk sist och så nu när man ska vara som mest aktiv bestämmer sig mitt immunförsvar för att låta mig bli sjuk...
Tack så mycket immunförsvar... Kunde knappt gå upp för uppförsbacken vid min gamla skola

Girudo no Hokori

 
Så fin ♥

Requiescat in pace

Igår så spelade jag klart Assassin's Creed Revelations efter ett par veckors spelande och jag tyckte mycket om detta spel! Man lämnade Italien och stack till Constantinopel (dagens Istanbul) och gjorde en del roliga uppdrag, så fick man spela igen som Altaïr, vilket också var awesome då man har spelar som Ezio Auditore i de senaste tre spelen.
Så nu ska jag bara spela det tredje spelet så har jag spelat alla de spel som finns i nuläget! Så nu blir det en ny assassin och ett nytt århundrade och historisk händelse. Det kommer bli awesome även om jag gillar Ezio... Oh well, a new adventure is set to come!
Nothing is true, everything is permitted...

Glad midsommar!

Och ja, jag lever. Har bara varit för trött för att blogga då jag har tränat 8 timmar per dag och gått upp klockan 5 eftersom Värmlandstrafik inte vill ha en normal buss på morgonen härifrån.

Just nu sitter jag och kollar på Hairspray, som den mycket lojala musikaltjej jag är. och ikväll kommer jag festa till det ordentligt med en eller två alkoholfria Briska och Assassin's Creed Revelations. Partay liksom!

Mardrömmar

Nu har jag läst ut fortsättningen av min favoritbok Där Drömmar Blir Till. Och den var så underbart bra och jag ville inte att den skulle sluta. Emma Andersson som skrev denna bok har gjort ett mycket bra arbete och den är lika bra, om inte lite bättre än den första boken. Så om ni vill läsa någon bra fantasy, kolla upp Där Drömmar Blir Till och fortsättningen Mardrömmar skrivna av Emma Andersson!

Just Give Me A Reason

 

RSS 2.0